Vår nyeste innovasjon – Njie ProPud – ble under NorgesGruppens Leverandørtreff kåret til Årets Nyhet 2017.
Vi i Multibev / Solera er utrolig stolte av at Njie ProPud får denne høythengende utmerkelsen fra NorgesGruppen.
I juryens begrunnelse ble det trukket frem at produktet har bidratt til verdivekst, har etablert et nytt segment og på kort tid markert seg som et av produktene med høyest rotasjon i kategorien. Produktet har et høyt proteininnhold, er laktosefritt, uten tilsatt sukker og med et lavt innhold av karbohydrater og kalorier.
Njie ProPud
Nordmenn har virkelig omfavnet proteinproduktet fra Njie. Hittil i år er det solgt over 1 millioner enheter av proteinpuddingen. Omsetningen i butikk estimeres å bli rundt 100 millioner kroner i 2017.
Reisen med Njie startet med lanseringen av Njie Aloe Vera-drikken i 2015. Siden den tid har porteføljen blitt utvidet med mange spennende produkter, innen flere kategorier. I februar ble Njie ProPud Milkshake lansert i 3 ulike smaker.
Og mer skal det bli…
Njie hviler ikke på laurbærene og er allerede i gang med nye, spennende innovasjoner. I løpet av kort tid vil vi lansere Njie ProPud ice cream. Denne har hatt stor suksess i Sverige.
Markedssjef Mona Stephansen trekker frem flere faktorer bak suksessen. Njie er en dedikert og innovativ leverandør som tidlig fanger opp nye forbrukertrender og agerer kjapt på disse. Produktet dekker mange ulike brukssituasjoner, fra en lett frokost, som mellommåltid eller som kilde til protein. Dermed når man målgrupper i alle aldre og med ulike behov.
Njie-produktene svarer på trendene og de viktigste driverne. De møter forbrukernes behov for mer sunne og funksjonelle produkter, men uten å kompromisse på den gode smaken.
Multibev takker alle som har bidratt til å gjøre Njie-produktene til en stor suksess. Uten kjedene, alle butikkansatte og vårt enestående team som gjør en fantastisk jobb, hadde ikke dette vært mulig.
Multibev er et selskap i Solera Beverage Group. Solera er en ledende drikkevareleverandør til det norske markedet, som leverer til dagligvare, convenience, Vinmonopolet og horeca. Målsetningen er å tilby drikkevarer for enhver anledning.